Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

17 февр. 2011 г.

Lacrimi în vînt



Ai  venit ca o rază de lumină
.
Acum îmi faci visul o ruină.
Ne-am purtat  ambii în gînd,
iar acum mă faci să plîng
Curg lacrimi pe obraji,
îmi doresc să nu mă laşi!
Mă doare cuplint -
sunt un rănit.

refren.

Te rog,Dumnezeule!
Indură-te,te rog!
Tu ştii ce e Iubire.
Iubirea o vrem şi noi,
iar dacă asta-i voia Ta -
să fie aşa cum zici.
Te rog,Dumnezeule, te rog !      


2 strofă
Te voi păstra în amintire
chiar de îmi va fi greu.
îmi voi aduce  aminte
de ochii tăi , zîmbetul tău,
regrete nu vor fi
căci  au fost  trăiri  frumoase.
Eu în tăcere voi suferi,
iar vîntului "te iubesc" îi voi şopti.

refren 1

încheiere:

Mă Încredinţez în Mîna Ta!  / bis
Fă ce vrei cu viaţa mea     / bis

Комментариев нет:

Отправить комментарий