Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

15 апр. 2011 г.

Am fost Botezat


Am fost  botezat, în apă scufundat,
am lăsat în urmă al meu păcat.
De azi voi merge doar cu credință.
Chiar de voi trece în  clipele de suferințe,
Dumnezeu e scutul meu.  
Ma strînge  strîns la al  Său piept
și știu că cu El voi rezista
să trăiesc în lumea această rea.
El mă iubește foarte mult,
recunosc că  uneori nu ÎL ascult.
Pentru mine şi-a dat fiul  la calvar,
ca să îmi ierte păcatul negru-amar.
Cu Domnul meu voi învinge mereu,
El mă conduce cînd mii greu.
La El  îndrept rugăciunea fierbinte.
Îmi raspunde ( da,așteaptă, nu) și nu mă minte.    
Sunt fericit că am ales Calea Adevărată,
nu voi regreta niciodată,
chiar de ispite vor apărea,
nu mă voi da bătut -Domnul este Stînca mea

Комментариев нет:

Отправить комментарий