Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

13 янв. 2012 г.

Psalm




Cine poate să mă ajute, înafară de tine Doamne ?

De cine să ascult, cînd nimeni nu-mi răspunde , decît Tu Doamne.

Unde să mă adăpostesc pe timp de Furtună?, 

Cînd Tu Eşti Stînca şi adăpostul meu, mă voi ascunde la tine Doamne.

Cine sămi fie călăuza mea?,   dacă nu Tu Doamne .

Cine să mă mustre şi să mă Îndrepte Dacă nu Tu Dumnezeu al dreptăţii.

Cine ? ,Doamne ,Cine ?

Cine m-a iubit aşa demult, fiind un  păcătos ,dacă nu Tu,  Dînduţi pe Fiul Tău pentru păcatele mele

şi făcîndu-mă Copil al Tău,  pus în Rîndul Preoţilor împărăteşti şi sfinţit .

În Tine Doamne îmi găsesc alinarea şi pacea.

În tine Doamne mă bucur.

Către Tine înalţ rugăciuni strigînd .

Şi tu Tată îmi ştergi Lacrima şi mă Întăreşti

Îmi dai răbdare în necaz şi victorie în luptă cu ispita

Glorie Ţie Doamne,meriţi toată cinstea ,căci tu Eşti Sfînt,Sfînt,Sfînt!!!
Amin ! 

Комментариев нет:

Отправить комментарий