Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

8 сент. 2012 г.

RoKa - Doamne Tu esti a mea iubire!






1str : Intro- G D C D x 2

G                                                     D
O Doamne Sfinte Stau înainte ca să -Ţi mărturisesc
C                                                         D
Prin mila  Ta prin dragostea Ta ,azi vreau să Te Slăvesc
G                                                     D
Îţi mulţumesc că Te-ai îndurat şi sufletul mi-ai salvat
C                                          D
Trăiam în păcatul greu ,dar Tu mai eliberat

Ref

G                                                     D
Doamne Tu eşti a mea iubire, tot ce  doresc găsesc în Tine  
C                                    D  
Din inima am ales ,să Te urmez
G                                                       D
Doamne Tu eşti  a mea  iubire ,focul nestins  Eşti nemurire  .
C                                             D
Ţie mă-nchin şi-Ţi cînt ,Tată ceresc .

G D C D x 2

2 st

G                                                D        
Mii de iluzii multe probleme mi-au întristat inima
C                                                D
Nu am ştiut că Tu ai plătit cu viaţa la Golgota
G                                                     D
Îti mulţumesc că Te-ai Îndurat şi sufletul mi-ai salvat
C                                               D
Trăiam în păcatul greu dar Tu m-ai eliberat

Ref


G                                                     D
Doamne Tu eşti a mea iubire, tot ce  doresc găsesc în Tine  
C                                   D  
Din inima am ales ,să Te urmez
G                                                      D
Doamne Tu eşti  a mea  iubire ,focul nestins , Eşti nemurire  .
C                                        D
Ţie mă-nchin şi-Ţi cînt ,Tată ceresc . x 2

G D C D x 2_G  

Комментариев нет:

Отправить комментарий