Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

7 июл. 2011 г.

Lacrimă de Soare


aş vrea să fiu o picătură de rouă


să mă transform în lacrimă,

ca să mă preling  pe buze-ncet ...

atingîndu-mă de ea

să-mi aprecieze gustul ,puritatea.

şi să înţeleagă că merită iubirea

alăturea de  o rouă -( lacrimă de soare )

aş vrea să fiu un vînt

să-i devin prieten bun şi drag

fiind mereu alăturea zburînd

să simtă  doar  mîngîiere

şi cuvinte dulci să îi şoptesc

atingundu-mă de gîtul senzual...

să simt pe corp fiori în exces

aş vrea să fiu un strop de ploaie

să-i răcoresc privirea înflăcărată

şi-n timp de arşiţă să mă dorească

aşa cum iarba  îşi doreşte ploaia

privind mereu în sus ,rugînd

să vin lîngă ea, tot mai curînd .

să nu reziste aparenţei  să mă absoarbă lipăind

aş vrea să fiu orice în existenţă

pe pămînt în ape sau în cer

dar să fiu cu ea  în aparenţă

dăruind doar clipe  alese, şi sfinţite-n fericire

aş vrea să fiu cu ea mereu

aş vinde chiar şi viaţa  mea pustie

doar să fiu cu ea,macăr într-un cloţişor de gînd

4 комментария: