Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

20 июл. 2011 г.

Pot să îţi dau o Întrebare ???




A luat cineva o Biblie şi  ţi-a arătat cum poţi să  mergi în cer?

Biblia cuprinde atît veşti rele  cât şi veşti bune
veştile rele se referă la Tine
Veştile bune se referă la Dumenzeu
să vedem mai întâi veştile  rele...

 PRIMA VESTE REA

 Tu eşti un păcătos , Romani 3:23 spune „ căci toţi au păcătuit,şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu”

„au păcătuit” înseamnă că noi am greşit ţinta .Când noi minţim,urâm,poftim ceva sau vobrim de rău (defaimăm),noi nu atingem nivelul cerinţelor lui  Dumnezeu faţă de noi.

Să presupunem că tu şi cu mine am arunca fiecare o piatră şi am încerca să atingem Polul Nord.Tu poate mai departe arunci ca mine ,dar nici unul din noi nu-l vom atinge.

Când Biblia spune,”toţi au păcătuit şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu” asta înseamnă că noi nu putem să împlinim cerinţele de desăvîrşire ale lui Dumnezeu.

În gînduri ,vorbe şi fapte , noi nu am ajuns la desăvârşire.

Dar veştele rele devin şi mai rele....

 A DOUA VESTE REA

 Pedeapsa pentru păcat este Moartea.

Romani 6:23 „ Plata păcatului este moartea”

Să presupunem că tu ai lucrat pentru mine şi eu te-am plătit cu 10 dolari.Asta este ce tu ai cîştigat.
Biblia spune că tu capeţi moartea din pricina păcatelor tale. Aceasta înseamnă că noi merităm moartea,adică să fim despărţiţi de Dumnezeu pentru totdeauna.

Dar.. din cauza că n-a fost posibil ca noi să venim la Dumnezeu,Biblia spune că Dumnezeu a venit la noi!

 PRIMA VESTE BUNĂ

 Cristos a Murit pentru tine Romani 5:8 ne spune „ Dar Dumnezeu Îşi arată dragostea faţă de noi prin faptul că,pe cînd noi eram încă păcătoşi,Cristos a murit pentru noi”

Să presupunem că tu eşti bolnav de cancer într-un spital şi aproape de moarte.Eu vin la tine şi-ţi spun” să luăm celulele de cancer din trupul tău şi să le punem în trupul meu” Dacă acest lucru ari fi posibil,
Ce s-ar întâmpla cu mine ( eu aş muri în locul tău,)Ce s-ar întâmlpa cu tine? ( eu aş muri pentru tine ,şi tu eşti salvat)
Biblia spune că Cristos a luat asupra Lui pedeapsa care ni se cuvenea nouă pentru păcatele noastre şi a murit în locul nostru .Trei zile mai târziu ,Cristos a înviat din morţi,ca o dovadă că El a biruit păcatul,şi moartea,şi că El este cu Adevărat Dumnezeu .
aşa cum veştile rele devin mai rele,veştile bune devin mai bune.

 A DOUA VESTE BUNĂ

 Tu poţi fi Mântuit (salvat) prin Credinţa în Cristos .
Efeseni 2:8-9 spune”Căci prin har(o favoare nemeritată ) aţi fost mântuiţi(salvaţi,izbăviţi de pedeapsa păcatului),prin credinţă ,Şi aceasta nu vine de la voi,ci de este darul lui Dumnezeu.Nu prin fapte,ca să nu selaude nimeni”

 Credinţa înseamnă Încredere Evrei 11:1”. Şi credinţa este o încredere neclintită în lucrurile nădăjduite, o puternică încredinţare despre lucrurile care nu se văd.”
Pentru ce  trebuie să te încrezi în Cristos ?Răspuns:Tu trebuie să te bazezi numai pe El,pentru a f iiertat de pcăatele taleşi să primeşti viaţa veşnică(salvarea).

 Aşa cum tu te încrezi în scaunul care te ţine fără efortul tău propriu,Tot aşa trebuie să te Încrezi în Isus Cristos care te duce în cer fără nici n efort din partea ta.Dar tu poate zici : „ eu merg la biserică,eu sunt o persoană bună,eu nu fur,eu nu beau, eu sunt religios,eu ajut pe săraci”  Toate acestea sunt bune,dar a trăi o viaţă morală,a merge la iserică a ajuta pe săraci,sau a face alte lucruri bune nu te poate duce în cer.
Tu trebuie să te încrezi în Isus Cristos şi numai în El,şiDumnezeu îţi va da în dar vaţa veşnică!

 Este Clar pentru tine acest Lucru ?

 Este ceva care te reţine să nu Crezi în Cristos ???

 Gîndeşte-te bine.Nu este nimic mai important decât nevoia ta de a te încrede în Cristos.

 Ai vrea tu să-I spui lui Dumnezeu chiar acuma că tu te încrezi în Isus Cristos,ca Mântuitor personal?

Dacă tu vrei,de ce nu te rogi chiar acum şi nu-I spui lui Dumenzeu că tu te încrezi în Fiul Său?

 Nu UITA! Nu Rugăciunea te mântuieşte.Ceea ce te mântuieşte(salvează) este că te încrezi în Isus Cristos.

Rugăciunea este,simplu,modul prin care tu Îi spui lui Dumnezeu ce ai făcut.

 „Dumnezeu meu iubit,eu ştiu că sunt un păcătos.Ştiu că păcatul eu merită să fie pedepsit.Eu cred că Isus Cristos a murit pentru mine şi a înviat din morţi.Eu mă încred în Isus Cristos ,ca Mântuitor personal.Îţi mulţumesc Doamne,pentru iertarea păcatelor mele şi pentr uviaţa veşnică,pe care o am acum.În numele lui Isus  AMIN”

 Ce s-a Întîmplat ?
I
oan 5-24 Explică „ Cine ascultă cuvintele Mele,şi crede în Celce M-a trimes,are viaţa Veşnică,şi nu vinela judecată,ci a trecut din Moarte la Viaţă”

 Ai auzit Tu Cuvîntul lui Dumnezeu?

 Ai Crezut tu Ce a spus Dumnezeu şi ţi-ai pus încrederea în Cristos ca Mântuitor al tău?
„ are viaţă veşnică „ înseamnă ceva pentru viitor sau ceva de care să te bucuri chiar acuma ?

 Se spune „ nu vine la judecată” sau „ este posibil să nu vină2 ?

 Se spune „ a trecut din moarte la Viaţă” sau că „s-ar putea să treacă din moarte la viaţă”?

 Viaţa veşnică este bazată pe faptul că Cristos a murit pe Cruce,nu pe emoţii.

 Învaţă astă-zi pe de rost Ioan 5:24

 Ce ai de făcut acum ? Acum că te-ai încrezut în Cristos,iată calea prin care vei putea să creşti în legătura ta cu EL
Spune-i lui Dumnezeu în rugăciune ce a în inima ta  (Filipeni 4:6-7)

 Citeşte Biblia î nfiecare zi( 2 Timotei 3:16-17) începe cu Epistola către Filipeni.

 Închină-te şi laudă pe Dumnezeu într-o adunare locală împreună cu alţi Credincioşi (oameni a lui Dumenzeu ( ( Evrei 10:24-25)


 Spune altora despre Cristos (Matei 4:19)





Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu, pentru ca ORICINE crede în El să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică. - Ioan 3:16

Комментариев нет:

Отправить комментарий