Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

31 мая 2011 г.

Creatură păcătoasă -sfîntă


Căci toţi au păcătuit ,şi sunt lipsiţi de slava lui Dumnezeu 

Sunt  creat din lut ,un păcătos sfînt

în adevăr trăind în lumea rătăcirii

locuiesc  printre morţi ce sunt încă în viaţă

încerc să port lumină să nu cadă-n ceaţă

sunt un muritor ,dar nu un mort de tot

Negrul  se-ntinde  ca să mă orbească

lumea poartă ură , în gura li-i cenuşă ,invidie prostească

"gura lumii "mă sugrumă pe acest pămînt

unii ţipă ca nebunii ,alţii se-ngroapă în mormînt .

ochii se-nchid,  nu  suferă gunoiul ,praful înverşunat

respiraţia se-neacă  , fiindcă totul duce la  păcat

sunt un simplu om ,dar foarte complicat

îmi doresc dreptate ,adevăr. pur-curat

moartea mă pîndeşte ca să mă doboare

mă loveşte zilnic cu a ei duhoare

În  final   oferă veşnicia  mult dorită

aceasta - i  unica  splendoare  a ei   menită

pentru un simplu muritor  ,păcătos -sfînt

ce obsearvă doar deşărtăciune pe acest pămînt

Комментариев нет:

Отправить комментарий