Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

3 мая 2011 г.

Prezent-Viitor



Astăzi sunt într-un pustiu lipsit de gînd,
Înconjurat de pulbere şi nisip albicios.
Încerc să găsesc o umbră de copac plăpînd,
Să-mi odihnesc trupul în tihnă şi  cuviincios.

Astăzi soarele e prea arzător şi încrezut,
Pielea scîrţie şi se prăjeşte a jale dureros.
Nu e niciun nor în orizontul cerului măreţ
ca să nu-mi topească carnea soarele  pînă la os.  

Astăzi luna nu mai străluceşte în zare,
Nici urme de stele în divinul cer senin
Întunericul pustiului mă copleşeşte prea des
Însă doresc foarte mult un adăpost luminos şi etern.

Dar ştiu că  vor apărea şi  zorile senine,
Iar arşiţă de soare  nu va mai exista,
Aştept  norii cu nerăbdare să  zboare în a lor cale,
Iar  lumina să  triumfe pedeplin în viaţa mea.

5 комментариев:

  1. Îmi place faptul că ești un tip inteligent, că creezi, că gândești, că crezi! Ce poate fi mai frumos și vrednic de admirat și urmat? Succes și binecuvântare de la Dumnezeu să ai, frate!

    ОтветитьУдалить
  2. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  3. Dumnezeu este mai frumos. şi vrrednic de Urmat, a Lui să fie toată slava în Veci. Amin!

    ОтветитьУдалить