Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Il am pe Dumnezeu !”

Am iubit in tacere un chip strain,
Am plins incet si am incercat sa-mi revin,
Din cerul senin am ales si o stea
Crezind ca viata cu ea voi schimba.
Mergind pe carari ,am inteles pe loc,
Voi pieri si voi arde in foc,
Voi trece de toate , voi invinge mereu,
Fiindca il am pe Dumnezeu.
Te voi uita, viata lumeasca!
Si stiu ca o sa fie chiar greu;
Intunericul amintirii deja s-a sters
Si drumul, ce in trecut mi l-am ales,
Iar dragostea ce mi-ai aratat-o
Mi-a dat motiv sa Te Iubesc…
Cred ca nici ispitele si nici strainii
Nu vor face sa Te uit.
De si am fost in lume
departe-n bezna;
Si Tu  acolo-n cer senin
umplut cu raze de lumina.
Tu stii ca inima imi plinge
Dupa dragostea Ta , dupa Tine,
Iar pacatul…se mai tine.
Zilele trec si nopti se scurg
In imparatia Ta doresc sa ajung,
Nu doresc sa fii uitat,
Caci Tu m-ai scos din mocirla cu pacat.
Am sa te insotesc mereu,
Cu gindul si iubirea
Pe Tine Doamne Dumnezeu!

Комментариев нет:

Отправить комментарий