Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Regrete incurcate”



mi-e dor…
mi-e dor de-a ta privire, de alinarea ta.

eu vreau...
vreau sa simt iubirea ce o simteam cindva.

regret...
regret de viitor ce-n prezent el ma apasa
caci tu doresti sa fii
a mirelui - mireasa.

zimbesc...
zimbesc in amintire caci imi doream ades
sa fiu alaturea si-n ochi sa te privesc.

ma cert...
ma cert cu  eul meu - e prea puternic
il inving, dar greu.

te simt...
te simt mereu plingind si asta este rau,
si nu vreai ceva sa schimb
doar ma doresti mereu.

suspin...
suspin cu regretare, caci timpul trece
in suflet inca-i rana mare.

 ma doare…
inchid eu ochii cu dispret, cu dispret de sine.
caci te-am facut sa te indragostesti,
sa te indragostesti in mine.

si acuma ce sa fac ?
imi dau intrebarea,
lacrimind - tac...
retregindu-mi rasuflarea.

ma mint...
ma mint ca totu-i bine, dar ce sa mai visez?
acolo undeva  doresc sa te pastrez.

e greu...
 e greu de scris ceva cind foaia ti se rupe
si mina iti tresare.

iar tu...
 veghezi asupra ta iubirea,
iubirea noastra a fost un vis.

distanta ne desparte…
asa cum stelele au scris
sa nu avem noi parte.

sa ma indreptatesc nu vreau…
caci nu sunt eu Adam,
fiindca viata mea imi este
doar un simplu abur.


Комментариев нет:

Отправить комментарий