Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Te rog, nu spune Nu!”


esti cu mine acum,
dar pari a fi absenta.
gindurile-ti zboara departe,
numai nu la mine.
chiar daca sunt alaturi de tine
zimbesti iar, fals si amagitor,
imi vine sa pling de-al fericirii dor.
ginduri triste ma  omoara
si cuvintele ranesc
in clipele  in care Iubirea poate fi Reala
si cind de-al tau dor eu ma topesc.
te rog sa-mi daruiesti  zimbetul
ce imi ascunde suferinta -
permite-mi sa privesc in  ochii verzi
acuma, cind te iubesc…
te rog, nu spune Nu!
doar pentru tine mai traiesc,
si daca vei dori ma vei  iubi si Tu,
chiar daca imi vei spune Nu.
o fila din acest prezent
doresc sa-ti amintesti,
caci pe  al tau nume eu  voi pune  accent., .tureane.аза,
e"amuli tresare,
si chiar daca soarele  straluceste
si inima se raceste,
ridicind privirea spre cer,
vad chipul tau ce ma incalzeste.

Комментариев нет:

Отправить комментарий