Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Pentru Tine” (cintec)



1)  imi lipseste privirea ta
atit  de mult doresc sa o am,
imi lispeste zimbetul tau
atit de mult doresc sa-l zaresc.
imi lispeste iubirea ta
atit de mult doresc sa o simt,
imi lipsesti tu -
atit de mult doresc sa te cuprind.

Refren 1
poate se indura cerul
si opreste timpul
cind ma gindesc la tine,
poate iti sopteste ploaia
cu cuvinte cheie
cit de mult te doresc,
poate e si miine soare
si apare o umbra
e doar chipul tau frumos,
poate e si miine zi
cind linga mine vei fi
iar eu te voi iubi.


2)  imi lipsesc buzele tale -
ce as dori sa le ating,
imi lipseste surisul tau -
ce as dori sa-l aud.
imi lispeste mingierea ta -
n-as dori sa ma mint,
imi lipsesti atit de mult -
as dori sa te cuprind.

Refren 1

3)  imi lipsesc cuvinte
de a-ti mai spune ceva,
imi lipseste clipa
cind doi intr-un trup vom deveni.
imi lipseste durerea
caci tu ma alinti,
imi lipsesti tu -
as  dori sa te cuprind.

Refren 2

iar cerul declara dreptate,
soarele declara  caldura,
luna declara lumina,
stelele declara fiinta.
ce mult o iubesc!
iar muntii declara taria,
izvorul declara tacerea,
vintul declara dorinta,
marea declara Viata.
de-ar fi linga tine,
caci mult te iubesc…
Te iubesc!

Комментариев нет:

Отправить комментарий