Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Iti multumesc Doamne” (cintec)


deschide-mi Doamne ochii
sa pot vedea dragostea.
deschide-mi Doamne ochii
sa ma aline cum ma vrea.
deschide-mi Doamne ochii
sa vad cum imi zimbeste.
deschide-mi Doamne ochii
sa vad cum ma priveste.

refren 1

iar inima-mi se zbate,
ochii imi sunt deschisi,
mereu linga mine aproape
de buze ma ating…si o cuprind,
visul devine realitate.
ce mult il asteptam;
mereu impreuna aproape,
si iar ne  sarutam.

deschide-mi Doamne  gura
sa nu vorbesc doar prin  tacere.
deschide-mi Doamne gura
sa vorbesc cu intelepciune.
deschide-mi Doamne gura
cuvinte dulce sa-i soptesc.
deschide-mi Doamne gura
sa-i spun ca o iubesc.

refren 2

si pulsul iar se zbate,
si-n doi suntem  mereu.
visul  devine realitate
cu greu, cu greu, cu greu
fericirea ne pazeste…
e placut ca ne-ndragim -
dragostea ofera clipa
ca noi sa ne iubim.

Incheiere

Doamne, iti multumesc
de toate ce-mi oferi:
de dragostea cersita,
de ieri, de ieri, de ieri…
iti multumesc din suflet
ca ruga mi-o asculti -
sa fiu cu ea mereu
si tu ne-ajuti.
iti multumesc, Parinte,
de raspunsul dat.
iti mutumesc de clipa
cind ne-am sarutat,
ca din acel moment
eu am indragit-o si-o iubesc.


Комментариев нет:

Отправить комментарий