Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Ingerasul meu”


ti-am auzit iar vocea
din nou rasuflu greu,
pulsul inimii se zbate
ca valul marii inspumate.

cind imi iesi in intimpinare
viata-mi capata  culoare
pentru mine tu esti totul,
pentru tine  doar un gind.

permite-mi sa  te pazesc,
sa fiu linga tine mereu,
iar diamantele cerului aprins
cu drag sa ti le daruiesc.



visez si pling, caci te iubesc,
incerc sa nu ma abtin de fericire
caci fara tine nu traiesc
si doar tu esti totul pentru mine.

iubesc lumina ochilor verzi
ce ma fac sa inebunesc,
iubesc si stelele ce apar
in viatsa mea, tu esti un dar.

tu, stea sub lumina de mister
scaldata in apa visurilor mele,
tu esti iubita si ingerasul meu
sa stii, te iubesc numai pe tine.

Комментариев нет:

Отправить комментарий