Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“Scuza-ma Ingere !”


scuza-ma Ingere,
pentru zborul inalt
si caderea adinca.

scuza-ma Ingere,
pentru vise pripite
si dureri nesfintite.

scuza-ma Ingere,
ca in vis te-am purtat
ca nu am  jurat.

scuza-ma Ingere,
pentru cele dorite.
ca la cer privesc
si ochii tii zaresc.

scuza-ma Ingere,
pentru tacerea aprinsa,
ca vreau linga tine sa te pot vedea
pentru dragostea mea.

scuza-ma Ingere,
pentru aparenta in viata ta,
pentru nopti nedormite,dar fericite.

scuza-ma Ingere,
pentru acel asfintit,
pentru ca nu te-am mintit
ca m-am indragostit.

scuza-ma Ingere,
ca viata-mi fara tine
nu are un sens.

eu vreau sa traesc cu tine mereu
fie chiar in gind,dar in gindul meu.
scuza-ma Ingere,
ca esti Ingerul meu!

Комментариев нет:

Отправить комментарий