Jurnalul unui (Ne)Muritor

Jurnalul unui (Ne)Muritor
Paşcan Sergiu Te RESPECTĂ

1 янв. 2011 г.

“M-am indragostit din nou”

imi pare bine, caci te-am intilnit  pe tine
si totul ce se-ntimpla mi se pare un vis,
m-am indragostit din nou
de parca-i prima data,
si doar in tine imi regasesc fericirea toata.
sunt beat de dragoste,
plutesc printre nori,
caci sa iubesti,
inseamna sa zbori -
sa zbori printe flori,
sa zbori printe  stele ,
sa te tin pe tine in palmele mele.
sa simt fericirea
imi doresc si eu,
alaturea de tine e sufletul meu.
te iubesc, dar tot odata mi-e frica
caci ma tem sa nu te pierd.
esti ingerul meu , calauza mea,
am nevoie de tine
si de dragostea ta.
privesc in ochii tai verzui
si ma gindesc la tine mereu,
caci iubirea-mi pustieste sufletul meu

2 комментария:

  1. interesant cui ii este dedicata aceasta poezie...persoana data ar fi fost foarte fericita daca a fost drept motiv pentru crearea acestei frumoase poezii...Sergiu esti BRAVO....>

    ОтветитьУдалить
  2. mulţumesc mult penntru apreciere, dar din păcate ,totul pare un vînt pierdut,chiar şi aceste versuri deja nu au Sensul şi puterea lor.

    ОтветитьУдалить